Ejendomsservice er nemt og fleksibelt og gør hverdagen enklere
Med ejendomsservice kan I få hjælp til en lang række af de praktiske opgaver i ejendommen. Dermed slipper I for at skulle hyre en vicevært til at stå for det. Det kan både være en fordel, hvis I er en større og en mindre forening. I en mindre forening kan det være, at I ikke har opgaver nok til, at det giver mening at hyre en vicevært til at stå for det. Samtidig står I med problemet med, hvad der så skal gøres, når vedkommende er syg eller på ferie.
I en større forening har I måske allerede en eller flere viceværter ansat, men kan fra tid til anden have brug for ekstra hjælp. Der kan det derfor også være en fordel, at I kan hyre en ind, der kan stå for det eller at kunne hyre en vikar ind ved sygdom.
Leder I efter et fleksibelt firma, der kan stå for ejendomsservice i Fredericia, kan I for eksempel henvende jer til Aamand Rengrøing. De har stor erfaring på området, og I vil nemt kunne finde en løsning med dem, der passer til jeres behov.
Hvilke opgaver kan ejendomsservice hjælpe med?
Når I hyrer ejendomsservice, vil de altid kunne hjælpe jer med en lang række forskellige opgaver. Nogle af de mest almindelige er trappevask, hvis det er en etageejendom, og at tage sig af udendørsarealerne. Det er nogle af de opgaver, der kræver meget tid og mange kræfter, og som derfor kan tage tid fra jeres fastansatte vicevært – eller bare være nogle, som I ikke selv har lyst til at ordne i virksomheden.
Har I en vicevært, der kommer hjem til folk og hjælper dem, hvis der er problemer med deres boliger, vil det typisk være langt rarere, at viceværten, som de kender, kan stå for det, mens I kan få nogle andre til de andre opgaver.